Schrijven voor conversie:

van lezers klanten maken

Je wilt aandacht voor je product of dienst. Met teksten die zo geschreven zijn dat ze niet alleen informeren, maar de lezers ook raken en overtuigen. Ze een volgende stap laten zetten: contact opnemen, informatie aanvragen, bestellen, kopen. Heb je daar een specialist voor nodig? Ja en nee.

Je moet iemand vinden die zich kan verdiepen in je product of dienst, zich kan verplaatsen in je doelgroep. Die kan luisteren. Vraagt wat-ie nog meer wil weten. En vervolgens helder vertelt wat jij wilt vertellen. Dat vraagt beslist om een ervaren schrijver.

Allround copywriter

Moet die dan ook bekend zijn met jouw vakgebied? Niet per se. Als je iemand vindt die al zo’n 30 jaar over de meest uiteenlopende onderwerpen schrijft, dan kun je er van op aan dat diegene zich ook razendsnel jouw product of dienst eigen maakt. Hoofd- en bijzaken scheidt. Jouw boodschap in de juiste woorden vat, ook voor verschillende media.
En wat denk je? Die iemand is er. Bel of mail me. Ik ga graag voor je aan de slag.

 

Eén slaat de papklok, versjes en

raadsels voor de kinderen van Muiden.

Een boekje met rijmpjes over plekken en gebeurtenissen in Muiden - die er misschien al honderd jaar hadden moeten zijn. Zelf bedacht, zelf getekend en zelf geschreven. Meer weten? Bestellen? Kijk op http://eenslaatdepapklok.tumblr.com.

 

copywriter/tekstschrijver
Bas Holzhaus

Kloosterstraat 52 1398 AM Muiden
0294 264417 / 0613 868983

KvK 32035821

E-mailformulier

Bas werkt geregeld samen binnen BoemBoem Communicatie en met Erik Speckmann.

twitter_icoonLinkedIn_icoon

BasHolzhausTekst.nl maakt gebruik van cookies om de website en het gebruiksgemak te verbeteren. Klik hier voor meer informatie.