Website en huisstijl Today Designers, NL en EN

Terug

Today2

Ideeën voor morgen

Today Designers is een ontwerpbureau met verschillende disciplines binnen de visuele communicatie. Een combinatie van passie, creativiteit en idealisme zorgt er voor dat onze ontwerpen net zo divers zijn als onze opdrachtgevers.

Ons werkterrein is breed, van corporate identity, brand design en packaging design tot de invulling van complexe communicatievraagstukken. Daarnaast richten we ons op het ontwikkelen van concepten en acties om het maatschappelijk bewustzijn te vergroten.

Today is – in drie woorden – ambitieus, scherp en sociaal. Maar Today is ook Bob Derksen en Robbert Smit, partners en art directors. Emilie Douqué en Bart Hufen als ondersteuning op account en strategie. Designer Kim van Essen en packaging designer Iwan Kempe. Plus een netwerk van specialisten uit andere disciplines die we voor een project kunnen inschakelen. Waardoor we nooit te klein zijn voor grote opdrachten. Maar ook nooit te groot voor kleine opdrachten.

De basis van Today
Wakker dagdromen

We denken na over morgen. Filosoferen en dromen. Want vandaag is niet zomaar een dag. Vandaag is bijzonder. Elke dag weer. We kijken naar wat we gisteren hebben gedaan en leren daar van. We vragen ons af waar we morgen willen zijn. En lopen daar vandaag al op vooruit. Voor onszelf, onze opdrachtgevers en onze omgeving.

Design door ontdekking

Optimale betrokkenheid leidt tot het beste resultaat. Today heeft dan ook geen ego-projecten, maar een door visie gestuurde dienstverlening. Jouw kennis van je merk en onze ideeën komen samen in oorspronkelijke, mooie en doordachte oplossingen. Die niet alleen ‘een antwoord’ bieden, maar ook nieuwe kansen. Die organisaties vooruit helpen. Zo werkt Today. En dat is de reden dat opdrachtgevers als TomTom, FroQ, Alleman Welzijn, FNV, VROM en de Gemeente Amsterdam ons inschakelen.

Ideeën voor morgen

We houden van plannen die er toe doen. Van mensen die verder kijken. Van bedrijven met grootse dromen en innovatieve benaderingen. Samen met hen maken we mooie dingen. Met als uitgangspunt dat design begint bij ontdekken. We willen dan ook graag briefings die ons uitdagen. En we stellen veel vragen. Met onze voelhorens verkennen we het designlandschap. We pikken signalen op. Passen nieuwe mogelijkheden toe. En komen tot spraakmakende resultaten. Zo zijn we op ons best. En trots op wat we doen.