Mailing voor drukkerij Kapsenberg van Waesberge in
opdracht van 124 Design

Terug

 

De nieuwjaarskaart.
Wel of niet doen?

Sommige bedrijven houden onveranderd vast aan de traditie, andere hebben elk jaar weer hun twijfels. En u? Verstuurt u nieuwjaarskaarten?

Nee
Want dat doet iedereen

Niet blindelings ‘met de massa meelopen’ is een belangrijk uitgangspunt. Waar u zich kunt onderscheiden van uw anderen, moet u dat zeker doen. Aan de andere kant: het einde van het jaar is wel het uitgelezen moment om even u te laten horen. U klanten staan open voor ‘de beste wensen’ en daar kunt u heel eenvoudig op inspelen.
Uiteraard hoeft u daarbij niet voor ‘standaard’ te kiezen. Er zijn duizend-en-een mogelijkheden om uw boodschap zo te verpakken dat hij alle aandacht trekt. Zorg dat uw nieuwjaarswens een ereplaatsje krijgt. En uw bedrijfsnaam volop in beeld is.

Ja
Want dat doet iedereen

Een kaartje met nieuwjaar is in ondernemend Nederland een goede gewoonte. Relaties waarderen het als ze bedankt worden voor weer twaalf maanden van prettige samenwerking. Tegelijkertijd kunt u zo, zonder opdringerig te zijn, uw bedrijf weer even onder de aandacht te brengen.

Natuurlijk ontvangen uw klanten nog meer nieuwjaarskaarten. De concurrentie in de brievenbus is groot. Zorg er daarom voor dat uw boodschap opvalt. Kies voor een vorm, idee of inhoud waarmee u met kop en schouders boven de rest uitsteekt. Zodat het ook voor uw bedrijf een voorspoedig jaar wordt.

Door de jaren heen hebben wij voor onze opdrachtgevers de meest uiteenlopende nieuwjaarskaarten bedacht en uitgevoerd. Of ideeën uitgewerkt en verder vorm gegeven. We hebben daardoor een schat aan inspiratie in huis. En die tonen we u graag.
Kom gerust eens een kijkje nemen. U bent van harte welkom.